Wednesday, August 10, 2011

Toppi joka ei ollutkaan toppi

Nyt täytyy kertoo teille yks älytön juttu joka oli mun omasta mielestäni aivan hulvaton... 
Mä ostin joku aika sitten itselleni alesta 5:llä eurolla punaisen tuubitopin ja oon jo käyttänytkin sitä moneen otteeseen, kuten esim. viime sunnuntaina appiukon syntymäpäivillä ja lauantaina töissä, tässä todistusaineistoa 
Töistä
Housut/Lindex, Huivi/Object

Ja synttäreistä


 Hame/Lindex, "toppi"/Vero Moda, Neuletakki/Lindex, Kengät/Gino Ventori

Kiva toppi ja hyvän värinen, valittelin vaan kaverilleni , että "aika tyhmästi tehty tämä sauma tähän eteen kun se ei asetu oikealle kohdalle". No ajattelin, että vika on pikemminkin minussa kun topissa ja olin taas tyytyväinen. Kaikki hyvin, kunnes mulle eilen rahapussia siivotessani löysin tämän kuitin:


:D Voitte kuvitella alkoiko mulle valjeta se sauma homma ja vähän muutakin. Kivan tuubitopin sijaan mulla olikin uusi punainen hame! Arvatkaa vaan naurattiko? Tyhmä minä, totaalinen MUODIN UHRI :)
Pakkohan sitä oli koittaa sitten myös hameena ja eipä sekään hullummalta näyttänyt.

Siitä huolimatta, että tiedän kankaan kappaleen olevan hame, aion jatkossakin pitää sitä toppina ja tarvittaessa voin vetää sen hameeksi kesken kaiken. Taidan kuitenkin laittaa kaulaani"Olen tietoinen, että käytän hametta toppina, minua ei tarvitse informoida siitä"-kyltin ihan vaan varmuuden vuoksi.
Että sellasta, onko muille käynyt mitään vastaavaa?

<3 Nassa

2 comments:

  1. Hehe, enpä muista käyneen samalla tavalla. Musta hameesi on toppina parempi, koska makkarankuorihameet ei oo mun mieleen. Ei muuten ihme, että luulit sitä topiksi. Minäkin olisin luullu. Tästä vois kehkeytyä uusi muotijuttu: makkarankuoresta toppi. Pitkistä makkarankuorista leikattais turhat pois, saumalla siistiksi ja voilà, tuubitoppi on valmis.

    ReplyDelete
  2. Joo, en mäkään ton tyylisestä hameesta tykkää ja aion edelleen käyttää sitä vain ja ainoastaan toppina, oli ihan mielenkiinnosta pakko koittaa kuitenkin ;)

    ReplyDelete