Tuesday, June 25, 2013

Happy

Havahduin tänään siihen, että en ole edes tajunnut miten onnekas olen kun mulla on oma piha. En ole moneen vuoteen viettänyt näin paljon aikaa pihalla kuin tänä kesänä olen. Hassua miten monia asioita ei edes tajua arvostaa vaan pitää itsestäänselvänä.

Tänään on monia muitakin asioita joiden vuoksi iloita, kasvattaja jolta koiranpentua olemme hankkimassa ilmoitti, että pennut on syntyneet tänään. Tänään on myös erään ystäväni syntymäpäivä, mulla on vihdoin riippumatto ja helteet ovat palanneet!!! Onhan siinäkin jo syitä :)










Nyt mä aion lillua tässä onnellisuuden tunteessa ja suosittelen muillekkin ottamaan ilon irti arkisistakin asioista.
Mulla on taas loma kolmen viikon päästä ja sillon päästään jo pentuakin ehkä katsomaan ja aion ottaa ainakin päiväunia riippumatossa <3


<3 Nassa

No comments:

Post a Comment