Thursday, September 29, 2011

Unwind

Tänään mulla on vapaata ja aion ottaa ihan rennosti, vaikka keittiössä odottaa tiskiä ja pyykkivuori uhkaa kaatua niskaan, niin mä taistelen vastaan ;D
Okei ehkä mä vähän liiottelen, paha tapa, ei tilanne ehkä oo ihan noin paha :)
Nyt tästä uhoomisesta huolimatta saattaa käydä TAAS niin, että teen nuokin hommat huomaamattani  No, mutta sitä en teille kuitenkaan paljasta, säilyköön edes hitunen uskottavuuttani :)



Mä RAKASTAN syksyä (shocking news) ja sitä kun saa pitää ihania lämpöisiä myssyjä ja kaulahuiveja!!




 Lähden kohta käymään kaverin kanssa kirpparilla ja illalla keilausmatsi Kälyn ja sen miehen kanssa ja aattelin astella radalle näinkin itsevarmoin elein, kuin:

" Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä,
Sä tsiikaat voittajaa! "

Pakko laittaa vielä asukuva lauantailta, koska se oli niin ihanan värikäs :)

 Farkut/Zara, Toppaliivi/H&M, Paita/H&M ja Kengät/ Andiamo


Sit on vielä suositeltava yhtä random leffavalintaa, koska en ollu aiemmin ees kuullut tästä leffasta ja se yllätti hauskalla ideallaan ja olikin oikein viihdyttävä jos tykkää kaikesta materiasta ja blig blingistä ;)

Mutta nyt heipat ja palaillaan!

2 comments:

  1. Katoin (yllättäin) tota ihan samaa baskeria mutta mustana! =)

    -Pörhi

    ReplyDelete
  2. No yllättäin ;) Tää on kyllä ihana, mulla on vastaavanlainen mustana jonka oon ostanut joskus aiemmin.

    ReplyDelete