Thursday, October 25, 2012

Frozen

Vapaalla taas... musta tuntuu, että voisin olla vapaalla vaikka joka päivä. Taidan olla loman tarpeessa, koska yleensä en jaksa olla hetkeäkään paikallaan ja jatkuva " vaan oleminen" ei oo yhtään mua. 

Kävin heti herättyäni aamukävelyllä tuolla pakkasen kuuraamassa kuulaassa säässä ja ah, kuinka ihanalta näytti. Tulin kaupan kautta kotiin aamupalalle, eikä oo kiire mihinkään.
 Lisää tälläisiä päiviä.

Olis jo talviloma!!! 
No, ensi kuussa mulla on paljon viikonloppuja vapaana joten saan esimakua lomasta ;)












 Vähän pakkailua ja sitten käymään taas uudessa kodissa. Meillä on ensimmäinen näyttö nykyisessä kämpässä sunnuntaina ja vähän jännittää tuleeko porukkaa ja jos niin minkä verran?? Olen varalta kutsunut mun vanhemmat sillon käymään niin ainakin joku on juomassa kahvia ;)
Mä niin toivon, että tää menis pian kaupaksi ja päästäis jo muuttaan uuteen :) Ois ihanaa olla jo jouluna uudessa kodissa.

<3 Nassa

 

No comments:

Post a Comment