Friday, March 1, 2013

Jeans

Ja taas on viikonloppu... mihin tää aika oikein valuu?
Viimeksi mesosin siitä kuinka ärsyttävää on ostaa housuja, onneksi noi housut ei näytä yhtään ärsyttäviltä ;)

  
Alimpana pinkassa on chinot jotka jo pääsivätkin erikseen valokeilaan, nuo vihreät ja turkoosit farkut on Gina Tricotilta ja itseasiassa täysin samat jotka mulla on viime keväältä pinkkinä.
 
  
Jo useamman vuoden olen metsästänyt täydellistä farkkupaitaa ja nyt osu aika lähelle, ei täydellinen, mutta ei kaukana. Täydellinen olis vähän sellanen kulutetun näköinen ja ehkä hivenen tummempi. Farkkupaita on Onlyn.
 
 
Sitten löyty ihan mun tyylinen kaulakoru, tuo fillari tuossa keskellä. Mulla on samanlainen sormuskin jo ennestään.

Mitä mieltä olette muuten värillisistä farkuista??

Huomenna saan ihanan naisen kylään koko viikonlopuksi, mukavaa illanviettoa ruoan, juoman, leffojen ja saunomisen merkeissä tiedossa siis.
Mulla on myös ihan huikeet vapaat edessä, menen keskiviikkona vasta töihin :D

Viikonloppuja!!

<3 Nassa  


No comments:

Post a Comment