Thursday, March 14, 2013

Whoopies

Kokeilin tänään leipoa ensimmäistä kertaa uutta hittiä, nimittäin whoopieita.
Aluksi vähän jänskätti koska aiemmat kokeilut macaron-leivosten kanssa ei päättyneet ihan kauheen hyvin. 
Nämä olivat kuitenkin paljon nopeammat ja helpommat valmistaa ja maku ja koostumuskin olivat oikein mainiot.

 Mulla oli siis tänään vapaa ja olin pyytänyt ystäväni kylään ja koska hän on suklaan ystävä niin päätin kokeilla suklaawhoopieita. Mulla on toinenkin ohje ja varmasti kokeilen myös sitä, olivat sen verran hyviä. Aikaa menee noin tunti valmistukseen, mutta ei oo vaikeeta, lupaan ;)



Ohjeessa oli maustettu rahka, vanilja tai mansikka, mutta koska tykkään mustikasta niin valitsin kuningatar-rahkan.
Täytteeseen oli myös tarkoitettu laitettavaksi 2 patukkaa suklaata, mutta raastoin vaan toisen koska se oli mun mielestä ihan tarpeeksi suklaista jo silläkin. Jos oot ihan himona suklaaseen niin laita ihmeessä molemmat :) Kun mulla ei juurikaan näitä ohjeita näy niin nyt alla on ihan oikea ohje joka on uusimmasta ruokapirkasta.



Ihanan kuohkeita ja maukkaita, ei liian makeita eikä rasvaisia. Suosittelen kokeilemaan :)

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment