Sunday, August 4, 2013

Sushi & Saturday

Olenkohan mä hehkuttanut vielä tarpeeksi Kuopion Matkuksen Hanko Sushi- ravintolaa?, luultavasti en, siispä sanon sen vielä kerran, että aivan mahtava paikka. Taivaallisen hyviä sushi-herkkuja, menkää ja kokeilkaa jos tuolla suunnalla liikutte.




Lauantaina tehtiin siis päiväreissu Kuopioon. Ikea oli se pääkohde, mutta samallahan siinä sitten pääsee kätevästi muihinkin kauppoihin :)



paita/Only
hame/Vero Moda
kaulakoru/Pull&Bear, Singapore
kengät/Vagabond Elise





Älkää säikähtäkö, ei mulla oo ihan noin sinisenkirjavat jalat(katoin itekkin ensin, et mitä hittoo), varjot kivasti osuu just tonne jalkoihin ;)

Mitäs tykkäätte muuten suoristetusta tukasta? Harvoin suoristan, mutta ihan hauskaa vaihtelua.

IIIIK, huomenna töihin loman jälkeen. Noh, ihan mukavaa ja mulla on vaan 2 viikkoa töitä ja sit taas lomailen joten aika lepoisa lasku arkeen :)
Kahden viikon päästä meille tulee myös karvavauva, käytiin katsomassa sitä jo viime sunnuntaina ja voin kertoo, että olen rakastunut <3 :D
Tästä lisää varmasti tuonnempana :)

Mukavaa alkavaa viikkoa ja tsemppiä mulle ja muille lomalta palaaville töiden alkuun ;)

<3 Nassa



2 comments:

  1. voi miten ihana asu!! Hame oli kyllä hyvä löytö, varsinkin nyt kun vielä näki sen päällä! Looking good! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, kiitos <3 hame on kyllä niin mun näköinen ;)

      Delete