Monday, December 12, 2011

Mango Madness

Varoitus heti alkuun: teksti saattaa sisältää tuotesijoittelua :) ja painavaa asiaa MANGOSTA :

Jännä juttu, mut oon huomannut viime aikoina syöväni ja juovani normaalia enemmän mangoa sisältäviä tuotteita. Mä oon aina tykännyt mangon mausta, mutta nyt tää on lähteny ihan käsistä :) 

En tiedä johtuuko se siitä, että se olis nyt enemmän esillä noin niinku trendinä kuin aiemmin vai onko sitä vaan helpommin saatavilla kuin aiemmin ? Ei mun mielestä kaupoissa ollu aiemmin näin paljon valinnanvaraa yhdessä tietyssä maussa, vai oonko vaan ruvennut tarkemmaksi kaupan hyllyllä, enkä valitsekkaan aina sitä samaa hedelmäpommi jukurttia (oonko muuten ainoa jonka mielestä sana jogurtti on "oikein" kirjoitettuna syvältä?). 
Kaikesta huolimatta nämä seuraavat tuotteet on saaneet minut syttymään, toiset enemmän ja toiset sillee ihan normaalisti (ilman vieroitukseen hakeutumista).

Join tätä yllä olevaa Snapplen mehua ekan kerran New York:issa 2010 kesällä ja tää oli ihan sika hyvää. Nyt ostin sitä myös Lontoossa ollessa.
Lontoosta löysin myös tämän alla olevan mehun joka myös hyvää. Samalla ostin myös kuivattua mangoa joka maistui aika puisevalle, mutta ihan ok.

Noi Arla Ingman:in jogurtit on aivan ihania ja niiden lisäksi meidän jääkaapin vakio varustukseen kuuluu tuo Felix:in Mango-chili salaatinkastike johon mulla on aika tulinen suhde, se on ehkä maailman parasta EVER! noihin muihin mulla on sellanen normaali "silloin tällöin"-suhde. Uusin tuttavuus on tuo Rainbow:n mangorange limu joka on kans ihan jees, erilainen. Suosittelen sitä jos ei halua ostaa normi jaffaa, koska muistot lapsuuden mahataudista palaa välittömästi mieleen kun ottaa ekan hörpyn(normi fantastakin tulee joskus sama fiilis) ja voi olla, että pelkkä nuuhkaisukin jossain tapauksessa riittää.

Muut riippuvuudet onkin sitten: Kookos, huulirasvat, mustikka, ananas, lakritsi, vihreä väri...
ja onhan noita. Noista kaikista sais jo oman postauksensa, mutta ehkä mä säästän teitä kummiskin. Toi Mango- juttu on vaan on lähteny enemmän käsistä kun noi muut(jos huulirasvaa ei lasketa) :D

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment