Friday, December 30, 2011

Yhtä synttäriä...

...Joo mulla OLI ne kolmekymppiset, eikä loppua niiden juhlinnalle näy... ja jos ei muuta postausaihetta keksi niin aina voi kirjoittaa niistä :D
Tänään vietettiin ihana ilta käymällä leffassa ja Espanialaisessa ravintolassa syömässä ja ihan pikaisesti tehtiin myös pienet ostoksetkin ;)
Se miten tää nyt liittyy mun synttäreihin, on se, että mä sain vähän ennen mun synttäreitä postissa pari kuponkia paikalliselta ravintolalta/yökerholta siitä hyvästä, että mulla oli synttärit :D Mikä on aika makeeta, koska en tosiaankaan osannut sellaisia odottaa. Toisen käytin tänään ja toisen käytän ensi viikolla, mutta siitä lisää sitten tuonnempana ;) Jonkun mielestä voi kuulostaa aika laimeelta, mutta minusta toi oli kiva ylläri. Little things counts!

Ekaks tosiaan käytiin leffassa ja toi oli kyllä niin sopiva pätkä uuden vuoden leffaksi. Hauska, romanttinen, koskettava jne...jne... Suosittelen jos jotain noista hakee. Jos oot herkkis niinku mä, ota ihmeessä nessuja mukaan :)


 Otettiin toi matadorin lihamiekka ja se oli delicioso!!!!




Käytiin ostamassa alesta muutama Sagaformin viinilasi, mulla on näköjään joku heikkous kivannäköisiin viinilaseihin... mutta ei kai niitä voi olla koskaan liikaa, vai voiko?


Just kun olin manannut, kuinka inhoan alennusmyyntejä niin kiinni jäin... mut en mä väittänytkään, etten kävis niissä, joten olen masokisti ;) muista  alelöydöistä lisää myöhemmin... Nyt Heipat ja Ihan mahtavaa Uutta Vuotta 2012 kaikille lukijoilleni!!!! Me startataan aamulla kohti Jämsää ja vietetään riehakas vuodenvaihde ystävien luona ;) Palataan ensi vuonna :D

Love  Nassa

No comments:

Post a Comment