Thursday, December 8, 2011

Shop till you drop

Olen ihan kokonaan unohtanut esitellä Lontoon ostokseni teille, joten tässä tulisi ne vähäiset ostokset joita tein reissun aikana.

 River Island:in laukku<3 ja vaikka ehkä näyttää tossa alemmassa kuvassa, että mulla ei oo vaatteita, niin on mulla :D Huomatkaa myös tuo melko onnellinen ilme :D


 Parit pakolliset turisti-magneetit, Rimmelin väritön kynsilakka, vaseline cocoa butter ja creme brulee huulivoiteet<3 (tota kookosta lähdin etsiin koska sitä ei saa Suomesta ainakaan vielä ja löysin myös ton uutuus creme brulee rasvan). Ostin myös kookosrasvaa sisältävän ihovoiteen ja bussin mallisen peltipurkin täynnä toffeeta.

 Tässä vielä mun vaselin/vitalis kokoelma, tavallisten huulirasvojen ja kiiltojen lisäksi, joita löytyykin joka takin ja laukun taskusta. Vitalista käytän vaan illalla kun meen nukkumaan ja myös kynsinauhoille. Joo mä tiedän, että mulla on riippuvuus ;)

Kentältä ostin vielä lehtiä, jotka muuten oli ihan sairaan edullisia, verrattuna Suomen hintoihin. Noikin maksoi siinä 1£:n paikkeilla/kpl :O!!!! Saispa täältäkin tohon hintaan joitain lehtiä. Ostin myös pastilleja ja laukkutagin Lontoon underground aiheella.

Siinäpä ne, seuraavaksi olis tiedossa tälläistä lauantaina, Jee!:

Palataan!!!

No comments:

Post a Comment