Sunday, April 1, 2012

Aprilliä, Syö silliä, Juo kuravettä päälle...

Yks mikä ei oo aprilliä on se, että mä oon selättänyt kuumeen :) Jeeeee!!! Ja sen kunniaksi otatin muutaman kuvan asusta(selvästi siis jo terveempi). Mun "kuvaaja" oli myös ihan onneissaan ottamassa kuvia musta, kun näki mut välillä pystyasennossa ton parin päivän koomailun jälkeen. Vaikka mulla oli enimmillään vaan 37,9 astetta kuumetta niin olin kyllä ihan taju kankaalla koko ton ajan!!! Kävin äsken vähän ulkona haistelemassa raitista ilmaa ja kylläpä tuntui hyvältä.

Onko teillä käynyt virpojia tai onko aprillipilat uponnu ihan täysillä? Mä onnistuin huijaamaan aamulla mun miestäni, mut se ei vielä oo onnistunut huijaamaan mua ja tuskimpa onnistuukaan ;)




  
Mekko/Lindex, Farkkutakki/Only, Neulesukkikset/H&M ja Kengät/Vagabond Ediet





<3 Nassa

2 comments:

  1. wonderful post. i've enjoyed it so much.
    lovely greets from germany
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    ReplyDelete
    Replies
    1. I´m so glad to hear that you liked it <3
      Thank you for your visit and wellcome again soon!

      <3 Nassa from Finland

      Delete