Monday, April 23, 2012

Farkkutakkityttö

Joka kevät monet muut odottaa innolla nahkatakki-kelejä, mutta mä oon enemmänkin farkkutakkityttö, oon aina ollut. On mulla yks keinonahkatakki josta tykkään kyllä kovasti, mutta kyllä tuo farkku on aina ollut lähempänä mun sydäntä. 

Sunnuntaina oli sitten vihdoin se päivä kun sain ottaa reikäisen farkkutakkini vihdoin käyttöön, ei enää palellut paitsi vähän aamupäivällä kun käytiin kaupungilla syömässä ja jouduin vielä käyttämään ohuita lapasia. Iltapäivällä tämäkin ongelma oli tiessään ja lämpötilat oli niin koholla, että minäkin (joka käytän pipoa vielä toukokuussa) tarkenin ilman hanskoja ;)


Memphis & Gourmet Burger.
Mukavan erilainen burgerikokemus :)



Ruoan jälkeen vähän käppäiltiin ympäriinsä...



 Hame/Lindex, farkkutakki/Rifle, paita/GT, huivi/Veniz, laukku/Ois ja kengät/Vagabond


 Btw, mäkin haluun tollasen kattoparvekkeen mikä näkyy tuolla taustalla :D


 Iltapäivällä lähdettiin bongaamaan leskenlehtiä ja löytyihän niitä ;) västäräkkiä ei kuitenkaan vielä nähty...



 Farkkutakki/Rifle, Housut/H&M, Kukkahuivi/Lindex ja Neulehuivi/Veniz ja kengät/Nike



Simat on pullossa, kunhan ne muutaman päivän käy niin vappu voi tulla ;)

<3 Nassa

2 comments:

  1. Nuo Ediet... </3 oon kateellinen! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä oo ;) Toivottavasti sä saat sun 35 Sambat ja ne olis täydelliset <3

      Delete