Saturday, December 22, 2012

Back to the business !!!!!!

Täällä taas ja nyt ihan täysillä taas mukana tässä jutussa. Nettiliittymä aukesi eilen ja tänään laitoin mun koneen paikalleen uuteen huoneeseeni. Ikkunasta näkyy ihana talvinen maisema ja elämä on ihanaa! Musta tuntuu nyt niin hyvältä, ettei riitä sanat kertomaan, ei tää netin toimiminen vaan ylipäätään tää elämä uudessa (vanhassa) kodissa.
 Avataampa nyt siis vähän tätä kuviota teillekin. Myimme siis meidän kerrostalo kolmion ja ostimme mun vanhempien talon jossa minäkin olen lapsuuteni asunut. Sen takia ollaan tuotu tänne tavaraa jo pitkin syksyä kun tää on ollu tyhjillään ja porukat on muuttaneet pois jo puoli vuotta sitten. Nyt ollaan siis asuttu täällä 2 viikkoa ja ihanaa on. Laitan teille vähän kuvia täältä kunhan saan niitä otettua, paikat alkaa vihdoin olemaan ihan järjestyksessä, että kuvia viittii ottaa.

Nyt kuitenkin muutama asukuva joulukuun alulta, olkaapa hyvät. Työkaverini opetti mulle miten tollanen iso nuttura tehdään ja nyt olen ihan hullaantunut siihen, viimeksi tänään töissä mulla oli sellainen. Vitsi mä oon ollu tampio aikaisemmin kun en oo osannut tuota maailman yksinketaisimpaa nutturaa kyhätä. Tässä hyvä esimerkki siitä, että vanha koirakin voi oppia uutta :D


Paita/Vila, Housut/Halonen, Kengät/Ten Points ja Kaulakoru/BikBok



Mulla on niin paljon matskua teille jemmassa, että en ees malta odottaa, että saan sen kaiken tänne laitettua, eli palaamme varmasti taas pian! Toivottavasti olette jaksaneet odottaa!!

Love: Nassa  

No comments:

Post a Comment