Tuesday, January 15, 2013

Colourful

Oletteko huomanneet, että nyt on taas se aika kun kaupat on täynnä toinen toistaan herkullisempia värejä... pakollisten pastellisävyjen lisäksi on tullut nyt paljon myös murrettuja sävyjä. Sain eilen töissä uudet esillepanot valmiiksi ja olin niin innoissani kaikista niistä uusista väreistä joten oli pakko jakaa osa niistä myös teille.



 Farkkupaita/ Only
Leggarit/H&M
Kengät/Andiamo






Mun uudet työkengät on nyt siis nuo siniset, vanhat vihreät nököttää siinä vieressä. Mä en varmaan vaan pysty ottamaan sellasia "normaaleita" kuten mustia kenkiä itselleni???
 

Tässä vaiheessa monet oottaa jo kesää, mutta minä odotan kevättä. Erityisesti juuri tämä kevät tuo suuria odotuksia kun on oma piha missä ihmetellä kaikkia ihmeellisiä kukkasia. Ensi viikolla lomailen ja aion tehdä sisustushommia kotona ja nauttia ulkona kevätauringosta! Tulevana sunnuntaina on tiedossa superkiva kyläilyreissu, kerron siitä sitten myöhemmin lisää :)

<3 Nassa

4 comments:

  1. Voi kun makeita popoja ! ^^ Mulla on kaikki ulkokengät tylsän mustia tai ruskeita :D

    Kiitos kommentista ! Normaalitapojeni vastaisesti vastasin siulle siihen omaan postaukseeni :P Piti heti testailla kuvanmuokkausohjelman uusia ominaisuuksia johonkin kuvaan, aika söpö lopputulos siitä tosiaan kehkeytyi. ^^

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä tykkään kanssa ruskeista kengistä ja niitä löytyy, mutta mulla on vähän paha tapa hamstrata noita värikkäitä kenkiä... Mutta olen nyt viime vuosina osannut jo ostaa muutamat mustatkin. Seuraavaksi haluaisin jotkut sirot lakeriavokkaat ;)

      <3 Nassa

      Delete
  2. Nuo ekan kuvan kengät on kyllä makeita, varsinkin jos vaihtaisi niihin ne punaiset nauhat.. :) Onneks ei oo kuitenkaan ihan niin oman tyyliset että tarviisi oikein haikailemalla haikailla noitten perään.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ne on kyllä aika namut, mut ei munkaan mieleen niin paljon, että tarttis ostaa :) Punaset nauhat varmaan muuttaiskin ton kengän ilmettä aika paljon :)

      Delete