Sunday, January 27, 2013

Dream finally came true

Nimittäin mun kauan haaveilema toimiva pukeutumishuone on vihdoin totta!!!!! Laukut, vaatteet korut ym.. ym.. Kaikki käden ulottuvilla ja näkyvillä.




 Mä kerään vanhoja matkalaukkuja ja tuossa on osa niistä. Tuon toisiksi ylimmän löysin viikolla kirpparilta hintaan 5,90e :)


 Ylimmäinen laatikossa on lokerikko ja lasilevy aarteille ;)






Makuuhuoneesta menee siis ovi pukeutumishuoneeseen josta tosin otimme oven pois joten kulku sinne on nyt avoin ja sitten toisesta ovesta pääsee olohuoneeseen ja käytävään.
 Valmis seinä on Ikean Pax-sarjaa. Tilasimme ne netistä suoraan kotiin. Kuorma tuli torstaina illalla 19.00 aikaan ja aloitimme heti kasaamisen. Valmista oli jo perjantaina päivällä.
Toiselle seinälle tulee vielä avohyllyt (jotka saamme tuttavalta) joihin laitan sitten viikattavia vaatteita ja kauneimpia kenkiä. Loput pikkukengät tulee hyllyn päälle pinoon kenkälaatikoissaan
Myöskin katto maalataan ja uusi verho on hankittava, mutta niillä ei ole niin kiire. Eli projekti on vielä hieman kesken, mutta suurin työ on jo tehty.

 Mä en pysty sanoin kuvailemaan miten onnellinen olen kun vihdoin tämän huoneen sain. Suurin kiitos kuuluu kuitenkin mun ahkeralle miehelleni joka jaksoi innokkaasti kasata tuon kaiken vieläpä ennätyksellisen nopeasti <3 

Eilen pyörähdettiin vielä Ikeassa Tampereella hankkimassa mm. nuo kaappien päällä olevat valaisimet ja muuta tarpeellista pikku sälää.

Huomenna alkaisi taas työt, täytyy ahertaa, että on seuraavallekin lomalle jotain tuhlattavaa ;) Suunnitelmia nimittäin on aika paljon tulevaisuuden varalle :)

Mitäs tykkäätte?
<3 Nassa 

8 comments:

  1. Vau! Tosi hienon näköiseksi oot/ootte kyllä tuon saanu, oon kyllä niin kateellinen :) Puhumattakaan sun ihanasta laukku ja korukokoelmasta! Omaa huonetta odotellessa.. :D

    - TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Kiitos<3 Vielä on pientä hankintaa tuohonkin huoneeseen tiedossa(muista huoneista puhumattakaan), pieni kattokruunu ja oveen kokovartalopeili ainakin. Ja niitä avohyllyjä odotellessa :) Ihanaa tosiaan kun nyt näkee kerralla kaikki mitä on, eikä mikään ole kaapin perällä piilossa.

      Delete
  2. Puhdasta rakkautta! Oon kateellinen. Ei lisättävää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sitä se on!!! Älä oo kade, sullakin on vielä joskus pukeutumishuone ;)Tuu jo käymään, mulla on niin paljon näytettävää sulle :) <3 <3<3

      Delete
  3. hihii, oon jo ihan tulossa!! <33

    ReplyDelete
  4. Jokanaisen unelma, on omistaa tuollainen pukeutumishuone. Wau. :) Oot onnekas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta, en montaa sellaista naista ole tavannut joka ei pukeutumishuonetta itselleen haluaisi. Kiitos kommentistasi, ja olen kyllä totisesti onnekas :)

      Delete