Wednesday, January 23, 2013

Details

Muutamia yksityiskohtia kotoa

Mun huone:








Mun huoneen tunnelmasta välittyy aika hyvin rakkaimmat harrastukseni matkustaminen ja valokuvaus. Olen itse aika yllättynyt vallitsevasta värimaailmasta, koska olen normaalisti kaikkea muuta kuin musta-valkoinen ihminen, mutta mun mielestä valkoisen ja mustan kontrasti on hyvä ja lopputuloksesta sai helposti tyylikkään. Multa löytyi jopa huoneen väreihin sopiva verhokangas ja rakkain Terhini ystävällisenä ompeli mulle siihen käänteet, koska mulla ei oo ompelukonetta. (Onko ne käänteet???, älkää lynkatko mua, en tunne ompelutermejä).
 
 Takkahuone:



Takkahuoneesta en napannut kuin pari kuvaa koska sen sisustaminen ei oo vielä ihan valmis. Mulla oli ajatuksena saada sinne vähän sellasta Spa-henkeä. Ja aika kivalta se nyt alkaa vaikuttaa. Viikonloppuna oliskin tarkoitus korkata takka ja makkaratikut :).

Ihanaa on ollut kun on oikeesti aikaa paneutua tähän kotihommaan, eihän tää viikko riitä mihinkään, mutta onneksi tänä vuonna on vielä 5 viikkoa lomaa jäljellä.
Minni-koira oli meillä tänään hoidossa koko päivän ja hauskaa oli. Huomenna on kauan odotettu päivä kun Ikean kalusteet saapuvat pukeutumishuoneeseen, jes, jes, jes!!!!!

Mitäs tykkäätte tähänastisista aikaansaannoksistani?
 
<3 Nassa   

No comments:

Post a Comment