Friday, February 8, 2013

Live The Moment

Minä jos joku olen hetkessä eläjä, en käytä kalenteria enkä suunnittele tulevaa kovinkaan tarkasti. Paras ystäväni ihmetteleekin kuinka tulen toimeen ilman kalenteria. Nii, Terhi: Siksi, koska mulla on se älyttömän hyvä muisti :D 

 
 Nyt nautin perjantaista ja kukkasista joita ostin tänään töiden jälkeen. Kukat on kyllä kummallisia ne saa mut aina hyvälle tuulelle, ei sillä ettenkö olis hyvällä tuulella, mutta jotenkin ne kuuluu vapaapäivään ja huomenna ja sunnuntaina mulla on sellainen.




Terhi oli kylässä eilen ja oli oikein mukava ilta, syötiin ja juteltiin näitä perus tyttöjen juttuja. Istuttiin pukeutumishuoneessa ja huokailtiin, sellasta sanatonta kommunikointia :) Mieheni saattoi ehkä hieman hymähdellä meidän rituaaleille ;) 
Miehet!! :D

Ihanaa viikonloppua mussut!

<3 Nassa 

4 comments:

  1. Itse oon ihan 100% koukussa kalenterin käyttöön (kuten kyllä jo tiedät), mutta joo, täytynee myöntää että itelläni ei ookkaan tommosta norsun muistia! :D

    Eilen oli mukavaa, kiitos vielä herkkueväistä ja vielä herkummasta seurasta! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, tiedän ;) Ole hyvä ja kivaa kun kävit, yökyläilyä jo odotellen ;)

      Delete
  2. Aww kuulostaa ihanalta illalta :) Ja kaikenlaisia kivoja herkkuja teillä ollut siellä, njam!
    Kukat todellakin piristää ja on jotenkin paljon nätimmän oloinen koti heti :)

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli kyllä :) Totta, olenkin ostanut nyt uuteen kotiin viikottain uusia kukkia, on niillä vaan kumma vaikutus :)

      Delete