Sunday, April 14, 2013

Älä heitä muotia hukkaan!

H&M:llä on meneillään ihan mahtava kampanja. 
Mä oon ihan liekeissä siitä.
Kävin muutama viikko sitten ostamassa lomalle yhden ihanan vaatteen ja tutustuin samalla tähän hankkeeseen. 
Seuraavana päivänä kiikutinkin jo kahdet housut, molemmat tavalla tai toisella rikkoontuneet, kierrätysastiaan ja kylläpä tuli oikeesti hyvä mieli. Nyt ne ei loju mun kaapissa, eikä mun tarvinnut heittää niitä roskiin vaan ne saa uuden elämän jossain muussa muodossa, kerrassaan mahtavaa!


Eli siis kaikessa yksinkertaisuudessaan homma menee näin: 

1) pakkaat itsellesi epäsopivat/rikkoontuneet/käyttämättömät vaatteet muovipussiin.

2) Viet lähimpään H&M liikkeeseen ja näytät ne myyjälle.

3) myyjä tarkistaa tavaran ja voit sitten heittää pussin keräysastiaan.

4) saat -15% alennuskupongin jonka voit käyttää seuraavaan ostokseen.

Helppoa kun mikä!



Vein vielä yhdet rikkinäiset farkut myöhemmin, kun en jaksanut alkaa korjaamaan niitä.
Nyt on kaikki turhat hyllynlämmittäjät pois nurkista. En ole vielä käyttänyt alennuskuponkejani kun ton tulevan loman takia on vähän jarru päällä ton shoppailun suhteen. Kohta on kuitenkin kahdeksi viikoksi edullista shoppailua luvassa joten en mitään ihmeempää sinne ostele täältä.

Mulla on pari uutta juttua sinne hankittuna ja postailen niistä vielä lähempänä reissua, mutta menkäähän nyt ihmeessä kaikki tekemään ekoteko ja kierrättäkää!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa!!!

<3 Nassa


No comments:

Post a Comment