Friday, April 5, 2013

Erilainen vapaapäivä

Mulla oli vapaapäivä tänään mun nykyisestä päivätyöstäni ja vietin sen hieman eri tavalla kuin yleensä.
Olin luvannut ystävilleni jotka omistavat puutarhan, mennä auttelemaan heitä muutamana päivänä nyt keväällä heidän töissään.
Harva teistä tietääkään, että olen alunperin kouluttautunut itsekkin puutarha-alalle ja olen ammatiltani myös puutarhuri.
Alan töiden epäsäännöllisyyden vuoksi vaihdoin aikanaan kuitenkin alaa, muuten olisin noissa hommissa edelleen tai kukkakaupassa niinkuin aiemmin olinkin. 





Tein tämän päivän siis amppelitomaatteja, mullitin, istutin ja napsuttelin koukkuja paikoilleen sellaiset vaatimattomat reilut 300 kappaletta ;) No oli mulla välillä vähän apuakin ja samalla sai jauhaa kaikkea joutavaa, ystävät on kyllä parasta seuraa :) 
Mukavaa hommaa, pitkästä aikaa!

Nyt se kevät ainakin on tullut, noi orvokit on mulle varma merkki siitä ;)


<3 Nassa

No comments:

Post a Comment