Wednesday, May 16, 2012

I just can´t get enough of Mango...

Mä en tarttis kotiin enää yhtään uutta purnukkaa lisää ennen kun olen käyttänyt entiset pois, mutta sitten joku meni keksimään taas jonkin uutuus tuotteen joka on joko mangoa tai kookosta tai jopa mustikkaa... mä en ala :D Pakkohan ne on sitten ostaa pois...


 Eilen kävin nopeesti Seppälässä ja mukaan tarttui minisetti suosikki mangoani, ja vieläpä alehinnalla :)
ja kävin pyörähtämässä myös Yves Rocherilla kun olin huomannut kesä uutuudet joita en pysty vastustamaan. Jotain niistä oli pakko ostaa, mutta sain pidettyä pääni kylmänä suihkugeelien suhteen. Oikeesti mä en tartte niitä!!!!!! Joten ostin ihanan raikkaan kesäisen tuoksun(tota löytyy muuten myös kookoksena, auts!!)


  
Nää yllä olevat suihkugeelit on jo aiemmin ostettuja ja nyt varmaan viimeistään tajuutte, etten todellakaan tartte vähään aikaan lisää niitä ;) Nää pari seuraavaa kuvaa alla on niitä uutuuksia joita en sais ostaa... oliks pakko tehä mango ja sit se kookos?? Kysyn vaan, ei esimerkiksi raparperi tai puolukka, niin ei olis ollu mitään ongelmia pysyä erossa... Tehkää nyt ihmeessä vielä lakritsi niin sitten on piru irti, ***kele... ;D

www.yves-rocher.fi

www.yves-rocher.fi

 <3 Nassa

No comments:

Post a Comment