Thursday, May 24, 2012

It was fun!!

Viime lauantaina oli Tyttöenergiaa kun kokoonnuttiin Terhin ja Tarun kanssa yhteen grillailun, chillailun ja baareilun merkeissä. Lähdettiin töistä suoraan Terhin kanssa Tarun luo jossa meitä odotti myös Ipe-kakkapylly <3 (Ja ei, kyse ei ole nyt Tarun miehestä) :) 
Oli oikein riemukas ilta ja myös jalat huusivat hoosiannaa seuraavana päivänä kaikesta siitä vatkaamisesta :) Kuinka kivaa voi olla rakkulat päkiöissä?? Mä tiedän, ihan huippua! :D Noh, ensi kerralla muistan laittaa päkiätyynyt noihin kenkiin.





 Mulle on taas tehty uusi siideri :)






 Jos ette halua näyttää tältä niin älkää juoko sitä... :D




 Autossa oli vähän normaalia tiiviimpi tunnelma ;)


 Once again Lindex all over me :) Kengät/Tamaris




Illan paras "kohteliaisuus" tuli Tarun mieheltä koskien mun IIIIhania housujani. " Ai mä luulin, et noi oli jotkut sellaset kotihousut, mut sä sit ihan oikeesti lähdit niillä baariin"  Muhahhaaa :D Ihan parasta!

Päätän raporttini näihin hämäriin tunnelmiin ja pakko on vähän mehutella, että mulla ALKAA HUOMENNA KESÄLOMA!!!!!!!!!

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment