Sunday, May 6, 2012

Vappu

Tässä mun vappuni alusta loppuun kuvina, kuvia niistä parhaimmista hetkistä. Mulla oli siis vappuna 4:n päivän vapaat ja sai todella rentoutua. Nyt onkin sitten vastapainona 9:n päivän työputki ennen seuraavaa vapaata, mutta ihan vapaaehtoisesti tähän suostuin :). Ensi viikonloppu on siis vapaa ja sillonhan on ihan kesäiset kelit, olen tilannut :)
















  
Vappupäivänä käytiin perinteisesti muiden "työläisten" kanssa lounaispuiston vappujuhlassa. Tälläkertaa esiintymässä oli Olavi Uusivirta ja keikka oli luonnollisesti ilmainen. Tää oli mun toinen kerta kun olen käynyt katsomassa häntä livenä ja nytkään en pettynyt vaikka lähes kaikki uuden levyn biisit oli mulle vielä outoja, koska en oo vielä ehtinyt kuunnella sitä. Olen tykännyt kaikista vanhemmista levyistä paljon, vaikka hän itse ei ole vanhasta tuotannostaan yhtä innoissaan, silti minä tykkään siitäkin.
Ja varmaan moni muukin Olavista pitävä.

  
Laitoin vapun kunniaksi turkoosit kukkapöksyt jalkaan ;)








 Erittäin rentouttava ja mukava vappu takana ja ilmatkin olivat ihan jees vaikkei hirveen lämmintä, mutta ah tuo aurinko, se pelastaa kylmemmänkin päivän :)

<3 Nassa
 

No comments:

Post a Comment