Sunday, May 20, 2012

U Can´t Touch This

Mulla on soinut koko päivän MC Hammer:in haaremihousubiisi päässä ja etenkin se musavideo(jos joku on tämän aikoinaan missannut, niin suosittelen pikaista updatea). Syy siihen, miksi juuri tämä biisi, on nuo viimeisten kuvien ysäripöksyt(ja kyllä, ne on oikeesti siltä ajalta). :D


Paita/Lindex, Haaremifarkut/H&M, Aurinkolasit/Vans(saatu)



 Blogit on pullollaan Converse-ylistystä joten minä ajattelin antaa Vagabondin Elise tennarille sen ansaitsemaa suitsutusta. En siis itse ole yhtään Conversehenkinen vaikka ne muiden jalassa kivalta näyttääkin vaan tykkään enemmän tollasesta sirommasta mallista. Mä en yleensä osta samaa kenkää montaa paria, mutta tämän kengän kohdalla olen joutunut tekemään poikkeuksen ja olenkin ostanut nyt kolmena kesänä peräkkäin samat vain hieman eri värissä. Tässä kengässä ei ehkä oo ihan yhtä suurta klassikkoainesta kun Consseissa, mut noi nyt vaan sattuu oleen mitä täydellisimmät kesätennarit PISTE. ;) Makuasioita, joo mä tiiän :)





 Housut/Made by Mom ;), Paita/H&M, Takki/Lindex(uusi), Huivi/Veniz, Kengät/Vb Eliset ja Aurinkolasit/Vans(saatu)


Viikko töitä jäljellä ennen kesälomaa ja perjantaina musta tuntui jo ekaa kertaa kesältä!

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment