Monday, April 11, 2011

If you´re a partyfreak, then step on the floor

Perjantain Muodin yöstä on selvitty, Cuba-aiheinen Vagabond teemapäivä on vietetty. Lauantai sen sijaan sujui jokseenkin uupuneena 11h työpäivän ja bailaamisen jälkeen. Lauantaina siis aamulla 10 töihin perjantain riekkumisen jälkeen, mutta kyllä kannatti ja oli kyllä ihan älyttömän hauska ilta. Tässä nyt siis kuvien parhaimmistoa.

 Tästä kaikki alkoi torstaina 

Lähtökohta perjantaihin





Saatiin töistä tätä teemapäivää varten vapaavalintaiset Vagabond kengät ja mä päädyin näihin Limnos-nimisiin avokkaisiin


 Cuba-asuni näytti siis tältä

 Lovely Cuba- Terhi<3





 Vagabondin edustaja Toi meille herkkuja mukanaan, njam!


 Salsastudiolta oli esiintymässä Latin Show Dancers- tanssiryhmä
 ja meno oli kuumaa kuin Kuubassa.


Tältä näytti mun bileasu työpäivän jälkeen, hame toimii ihan tajuttoman hyvin. Oon niin onnellinen tästä ostoksesta!





On the floor...

 Lauantaina olin yllättävän pirteen näkönen ja valitsin työasuksi tälläisen aika rennon kokonaisuuden

 Nyt mua pitää kiireisenä tämä opus ja tentin palautuspäivä on jo keskiviikkona, joten uppoudun takaisin kirjaan...

<3 Nassa

2 comments:

  1. Uu mama mitä party misuja!! ;) Ollaan kyllä noissa teemajutuissa kuin kalat vedessä! :D

    ReplyDelete
  2. No Todellakin,seuraavaa teemaa odotellessa ;)ja ei aina tartte sitä teemaakaan ;)

    ReplyDelete