Saturday, April 2, 2011

Romantic flowers & Waiting for friday night...


 Mun Perhosorkidea, josta aiemmin laitoin kuvan, avasi vihdoinkin ensimmäisen nuppunsa :)

 Ja siis ihan pakko laittaa kuva mun Viirivehkasta, koska minä jos kuka olen koko talven kohdellut kasvejani kaltoin(enkä tarkoita pelkästään viime talvea)ja nyt ne kaikki alkavat kukoistaa, voin sanoo ettei oo ainakaan mun ansiota, vaikka niin vois helposti luullakkin ;)

Lauantain työasua: Ekan kuvan takki/H&M,vihreä pusakka/Zara, legginsit/gina tricot, ensimmäisen kuvan huivi/venice, slkkihuivi/Marja Kurki(saatu Äidiltä), kengät/Bianco.


 Mä sekosin noista ihanista kukka-aiheisista papereista, mitä oli kenkien täytteenä töissä ja oli pakko tuoda niitä kotiin. Saatan askarrella niistä vielä jotain....

 Tämä oli kyllä uskomaton loisto-ostos, Villeroy&Boch 24-osainen aterinsetti (99e norm.)vain 25 euroa/Kodin Ykkönen



Vasemmalla uusi ihanuus, hame jota olen kytännyt jo kauan ja olin jo luopunut toivosta saada sen. Nyt lykästi 15 e/H&M(norm.29,90 e), I am in love! Oikealla uusi kesätoppi romanttisilla kukkasilla 9,90e/H&M. Lisäksi ostin 2 perus t-paitaa, mutta niissä ei oo mitään kuvattavaa ;)

 Perjantaina ostetut pakolliset Lumenen tarjousmeikit ;) Mineraalipuuteri 4,90e(7,90 e norm.) ja ripsiväri 4,90 e (8,50 e norm.) /Sokos

 Odottelen jo innoissani ensi viikon perjantaita ja tulevaa Vagabond-päivää/Muodin yö iltaa. Jyväskylässä järjestetään siis taas Muodin yö ja pidämme samalla töissä Vagabond aiheisen päivän jonka teemana on Cuba. Kilpailuja,tarjouksia ja tanssia ja tietenkin kauniita naisia ;) Eli jos on kalenterissa vielä 8.4. perjatain kohdalla vapaata niin kaikki vaan Jyväskylän Andiamoon. Asuani olen jo tarkkaan miettinyt, mutta paljastan siitä vasta tuon hatun... lisää siis myöhemmin luvassa. Lupaan, että tulette näkemään tuon uuden hameen mun päällä samana iltana, jatkobileissä Gm:ssä. Sitä odotellen...

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment