Tuesday, May 10, 2011

DIY & Siivouspatoutumia

Sain kuin sainkin tänään tehtyä ne sormukset joita olen suunnitellut tekeväni jo jonkin aikaa. Innostuin niin, että uhkasin liimailla kaikenlaista tarpeetontakin päivän aikana, mutta hillitsin itseni, mutta vain koska ulkona on niin mieletön ilma, että olisi suorastaan rikollista viettää päivä sisällä. Tuolla verukkeella imurikaan ei ole liikahtanut mihinkään siitä mihin sen aamulla nostin valmiiksi ;)

Onko liikaa pyydetty, että lemmikki tekisi jotain siivouksen helpottamiseksi? Lopettaisi karvaamisen, hiekan tuomisen tassuissa sisään tai ruoan syönnin niin että sitä ei olisi joka huoneessa jossa se on käynyt, samalla sitä maiskutellen... niin ja me ihmisethän ei sotketa... Hiuksia lattialla, viemärissä, imurin suulakkeessa ja mitä vielä... Okei mä otan se Fu***g imurin ja alan siivota, vaikka ulkona kyllä edelleen paistaa aurinko ja lämmintä on vieläkin 18 astetta. :0.
Ja minä siis ennen jopa PIDIN siivoamisesta, mitä on tapahtunut? Eikö mulla ollut ennen muuta elämää kun oli aikaa siivota? Merkillistä....


Kuvassa myös kaulakoru jonka ostin eilen pieces:istä.

Heippa, mä lähden nyt imuroimaan, porkkanana odottaa huominen TERASSIkierros ystävän kanssa töiden jälkeen, hellettä luvassa siis vielä huomisellekkin, täytyy nyt nauttia niin kauan kun sitä taas kestää.
<3 Nassa

No comments:

Post a Comment