Wednesday, June 8, 2011

Gold Digger

Rikoin nyt tän hienon kaavan jonka olin vahingossa aloittanut... eli jos te ette olleet huomanneet niin kaikki mun tähänastiset kesäkuun tekstit alkaa S- kirjaimella :D

No anyway, asiaan. Mä oon lähes aina ollut enemmän hopean ystävä, mutta aina kesän kynnyksellä kaikki kullanvärinen alkaa kummasti houkuttaa ja nykyisin mulla onkin aika kattava valikoima myös kullanvärisiä koruja. Ostin kuitenkin muutaman lisää ;)
Tässä siis tän päivän nopeat shoppailut kun käväisin kaupungilla pikaisesti. 


Kultalankasormus/GT, 2,45e ja kultavihreä sormus/Glitter, 6 e. Kaulakoru/Glitter, 6e.

 Keltaiset läpsykkäät/ H&M, 4,95 e, kultaiset ballerinat/Vagabond(vanhat)

Rannekorut/H&M, 2,95 e

 Lakkasin aamulla kynnetkin kullalla

 Wilma kattoo, et "Äippä, What the f***?"

Pelavahousut, vyö ja korvikset on H&M:ltä. Kengät/Vagabond ja Tuubitoppi/Blend. Kaikki vanhoja.
(Oon ISOSTI pahoillani näistä peilin kautta otetuista kuvista, mutta siitä huolimatta tässä yksi sellainen asukuva!)

Olen siis nauttinut tänään suurimman osan päivästä auringosta ja lämmöstä enkä ole paljon viipynyt sisätiloissa. Jaksettiin kaverini kanssa tehdä jopa 1½h lenkki(kävellen) helteestä huolimatta ja koiratkin pääsi 2 kertaa uimaan ja juomaan lenkin aikana.

Seuraavaksi luvassa tuotetestailua, Stay on-line :D

<3 Nassa

2 comments:

  1. namnam kesäkoruja<3 kävin glitteristä kysyyn sitä kolmen sormen ketjusormusta mikä oli kuin luotu niihin amalfeihin mutta ne oli loppu.. :(

    ReplyDelete
  2. ihania ovat kyllä, en vaan voinnu vastustaa ja tota gt:n sormusta olen kytänny ja sovitellu jo monta kertaa ;) Kannatti odottaa -75% alea ;)
    No voi hitsiläinen,täytyypä pitää silmällä jos jossain tulee sullekkin sopiva sormus vastaan...

    ReplyDelete