Wednesday, August 1, 2012

Autumn falls

Ihanaa nyt kun on lämmintä, mutta mä tykkään kuitenkin ehdottomasti eniten syksystä ja nyt on jo alkanut nähdä merkkejä syksyn saapumisesta niin luonnossa kuin kaupoissakin ;) 

Mulla on ollut tänään vapaata ja oikeastaan olen pyhittänyt sen siivoamiselle, mutta olen kyllä ehtinyt ulkoillakin. Ajattelin kuitenkin esitellä teille ensimmäisen syksyisen ostokseni sekä sitten jotain kesäisempääkin ja myös niitä luonnon syksyisiä merkkejä...

 

 Löysin sattumalta Ginalla käydessäni tämän ihanan kartta-aiheisen uutuushuivin, vihreä ja oranssi ja tuo karttateema, voisko enää olla enempää mua?

  
Töistä(Kookengästä) ostin nämä mahtavassa(-70%)alessa olleet nahkasandaalit jotka mulla löytyy myös turkoosina parin vuoden takaa, hyväksi havaitut siis.




 Lounaaksi söin uunikalaa, perunoita ja salaattia. Kokeilin myös välipalaksi ekaa kertaa tollasta Yosan kaurasmoothieta joka olikin tosi hyvää. Kaupoissa on ihan kamalasti sellasia tuotteita joita ei oo koskaan kokeillut, joten oonkin nyt ottanut aina kauppareissulle tavoitteeksi ostaa jotain sellasta jota en oo aiemmin kokeillut. Saapahan vaihtelua niihin omiin rutiineihin.



 Kunhan mun mieheni kotiutuu töistä niin lähdetään taas uudelle kauppareissulle :)

<3 Nassa
 

2 comments: