Thursday, August 30, 2012

Ihana Aki!

Moi!

Joku saattaa muistaa kun pääsin keväällä tapaamaan Suomalaista kenkäsuunnittelijaa Aki Choklat:ia, no se oli huikeeta ja arvatkaa mitä? Mä tapasin hänet tänään uudelleen.... Joo oikeesti! Ihan yllättäin hän marssi meidän kaupalle ja mukana oli myös kameramies ja haastattelija. Tekivät juttua Keski- Suomen alueuutisiin ja myös minä pääsin osalliseksi ;) Kaikkein mahtavinta oli kuitenkin tavata Akia ja jutella rauhassa ilman kiirettä. Voi kiitos, kiitos!!!
Olen edelleen sitä mieltä, että hän on ihan mielettömän mukava ja symppis tyyppi!
Ja mitä tohon mun "15 seconds of fame":en tulee, niin oishan sitä voinut olla hieman edustavampikin, mutta tollanenhan mä arkisin olen joten mitäs pienistä. Olihan vaan huippu päivä töissä :D


Jos Akin haastattelu kiinnostaa enemmän, niin tästä pääsee juttuun joka koskee tuotekopiointia.

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment