Tuesday, August 14, 2012

Saturday

Viime lauantaina herättiin aikaisin ja aloitettiin päivä rennosti torikahveilla. Aivan ihana aamu oli, aika viilee vaan joten puin vähän enemmän päälle. Mun tapauksessa, oli myös pakko saada lettua :) Maistui muuten ihan mahtavalle!








 "Eväät" autoon ja kohti Tuurin kyläkauppaa, ei oltu käyty moneen vuoteen joten aateltiin, et leppoisa päivä Tuurissa olis vaihteeksi ihan jees :) Siellähän oli tietty samana päivänä Miljoonarock, joku lasten tapahtuma ja Diandra kirjoittelemassa nimmareita ja laulamassa. No hyvin me sinne sekaan mahduttiin, eikä niitä kirkuvia pikkutyttöjä(minä mukaan luettuna) ollu lopulta ees niin paljoo. Lämpötila nousi taas kesälukemiin(+19) ja oli oikein mukavaa.






Tässä muuten näkyy mun uusin kenkähankinta, Vagabond Code <3
 

Tuurista sai frozen yogurt:ia, nam, en tiedä saako meiltä Jyväskylästä edes vielä mistään??
  
Kotona sitten ihastelin anopilta saatuja pelargoneja ja herkuttelin macaron-leivoksilla. Ehei, en ole kokeillut leipoa niitä uudelleen sen edellisen katastrofin jälkeen. (Jos et vielä ole kuullut tästä mun naurettavasta yrityksestä valmistaa niitä itse, niin käyppä tutustumassa ;D )
Ette kyllä ikinä usko(koska en usko itsekkään), mutta nuo tämän postauksen kuvissa näkyvät macaronit on Pirkka-merkin pakastemacaroneja. Aivan uskomattoman hyviä ja lähes yhtä hyviä kuin "aidot"  Pariisissa. Kannattaa kokeilla. Saa ainakin Citymarketista.




 Muutama kuva mun ostoksistani
(sekä linssilude)

  
Ostin itselleni tuon Nomination S-kirjaimen ja mieheni osti mulle tuon kengän ;) En ollu tienny, et noita saa nykyisin myös hopeisena, ihanaa!!!



 Ilta huipentui saunaan, tortilloihin ja perseidien ihasteluun(kih kih, mikä sana ;)). Nähtiinkin muutama aika hieno ja keli oli tosi kirkas bongailulle.


Löydä linssilude ;)
 Tää viikonloppu meni aika pitkälti taivaita tähyillen, ihme ettei niskat ole jumissa ;) Sunnuntaita vielä tulossa, stay tuned!!

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment