Tuesday, August 7, 2012

Kartanolla

Sunnuntaina oli hieno päivä ja sitä oli mukava vietellä läheisellä kartanolla käyskennellen ja "kahvittelemalla". Paitsi että, minähän en kahvinjuontia harrasta joten söin jätskiä ja join smoothieta :)

Mä niin voisin kuvitella itseni tuollaiseen kartanoon asumaan, pitäisin joka päivä erilaista mekkoa ja yöpukuna mulla olis sellanen valkoinen pitkä yömekko ja sit kulkisin pimeässä sellasen kynttilänjalan kanssa jossa on lautanen ja sellanen sormelle tarkoitettu kahva... on sillä varmaan nimikin, mutta kyllä te tiiätte mitä mä tarkoitan ;) Itseasiassa mulla sellainen jo onkin ja mekkojakin löytyy joten enää ei tarvita kun se kartano!! ;D












Kahvittelun jälkeen piti saada jotain aktiviteettiä ja siihen passas hyvin kartanon pihalle järkätty luontopolku. Ihan sairaan hauskaa oli :) 
Suosittelen kyllä taas kerran tuota paikkaa jos haluaa kahvitella vähän erinlaisessa miljöössä. Ja niille jotka aattelee, et tuolla pitää pönöttää ja juoda kahvia pikkurilli pystyssä voin kertoo, että MINÄ jos joku olen kaikkea muuta kuin salonkikelpoinen ja ainakaan vielä mua ei ole tuolta pois potkittu. Eli ihan rento paikka on kyseessä. Varsinkin kesällä aivan ihana kun voi istuskella ulkona.

Nyt siis vielä kesän viimeisistä auringoista nauttimaan kartanolle!
 
<3 Nassa

No comments:

Post a Comment