Thursday, August 23, 2012

"Onko meillä vieraita"?

... Toi on aika perus kysymys kun mun mieheni tulee kotiin...

"Ai miten niin"? On taas mun kysyvä kommentti tuohon omituiseen kysymykseen...

No jos eteinen aina toisinaan kotiin tullessa näyttää tältä, niin tavallaan ymmärrän kysymyksen ;D


Kaikille kengillehän on omat laatikot ja eteinen yleensä näyttää siistiltä, mutta, mutta... joskus homma karkaa pahasti käsistä :D Puolustuksena sanon kuitenkin, että tuossa kuvassahan on jopa 4 paria miesten kenkiä joten ei ihan niin paha...

Ystäväni kysyi multa eilen yksistä ihanista korkkareista, että "oletko muuten pitänyt niitä sun liloja korkkareitasi paljon"?, saattaa olla, että olin kokonaan unohtanut niiden söpöliinien olemassaolon, hups! Kiitos Terhi kun muistutit, että mulla on ne ihanuudet ;) Voisko olla mahdollista, että mulla on ehkä ainakin yhdet parit kenkiä liikaa? Vai voiko niitä olla liikaa?

<3 Nassa

2 comments:

  1. Tää on niin mahtava.. :D No löytykö muita unohdettuja yksilöitä kun ne lilat? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa :D Muutama sellanen ei varsinaisesti unohdettu, mutta "ainiin mulla on nääkin ihanat" kengät ;)(ei oo sama kun ois unohtanut ;))

      Delete