Monday, January 30, 2012

Cute Braid




Vapaapäivät ei kun paranee... Tänään aamulla siivosin jo aikaisin ja lähdin uimaan vähän ennen puoltapäivää ja sieltä menin suoraan kampaajalle. Kampaaja-kaverini Maija loihtikin mulle leikkauksen jälkeen ihanan kiharapilven ja letin jonka oon aina halunnut osata tehdä, mutten vieläkään osaa ;D Noh, mut nyt mulla on sellainen. Maija neuvoi mulle samalla miten saan tehtyä pelkkiä laineita tukkaani, kun mun luonnonkiharalle tukalle ei tartte kun näyttää suoristusrautaa, niin se on korkkiruuvilla ja aina ei haluu niitä korkkiruuvikiharoita.

Anyway, nyt oon tuijotellut Terhiltä lainaamaani Gossip girl:in 4. tuotantokautta ja sen innoittamana pukeuduin ihan huvikseni H&M:n bleiseriin ja Lindexin pitsipaitaan... ei oo mitään menoo, mutta vaikka sitten teidän iloksenne :). Harmi vaan ettei noista webbikameralla otetuista kuvista kyllä oikeen saa kunnolla selvää mimmoset vaatteet on päällä. Nii ja kiitos vaan Terhi oon taas koukussa :D





Tilasin muuten eilen aika Beigen tilauksen H&M:n nettikaupasta, saa nähdä onko mitään keeppereitä ;)

Huomenna paluu arkeen ja tiedossa työreissu Helsinkiin, toivottavasti ennätän vähän töiden jälkeen luuhata kaupoilla ennen kun kotimatka alkaa ;) Adios!

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment