Saturday, January 14, 2012

Hemmottelua, hemmottelua ja vähän lisää hemmottelua...

Oli mulla mahtavat juhlat, mutta mahtavat on lahjatkin :D Olin toivonut lahjaksi kaikilta jotain HEMMOTTELUA, koska tota tavaraa on kertynyt ihan kiitettävästi muutenkin.

Tälläsiä sain: 30 minuutin hot stones-hieronta(veljeltä ja tämän olen esitellyt jo täällä), 40 eurolla vapaavalintaista hemmottelua, täydellinen kasvohoito sis. kestot kulmiin ja ripsiin(Äidiltä ja Isältä, tämänkin olen esitellyt aiemmin täällä), 30 euron kauneushoitola/kosmetiikka lahjakortti, hieronta lahjakortti ja kampaajalle lahjakortti väriin ja leikkaukseen(sinne missä normaalistikkin käyn). Ihan mahtavaa!!!
 
Sain myös The Body Shop:in body butterin ja suihkugeelin inkiväärin tuoksuisina. Nam<3

Nyt mun suurin "ongelma" onkin, että minkä lahjakortin käytän ekana...ahhaahaa...:D  Mä oonkin jo järjestänyt ne voimassaolo-aikojen mukaan ja aika kivasti kesäkuulle asti olis 1lahjakortti/per kuukausi käytettävänä. I love it!!! Kiitos tuhannesti ihanat ystäväni ja paras perhe!!!
<3 Nassa

No comments:

Post a Comment