Friday, January 13, 2012

So Last Season

Kuten jo aiemmissa postauksissa olen teitä varoitellut, tulee tämäkin postaus oleellisesti liittymään joulukuussa olleisiin syntymäpäiviini. Itseasiassa kaikki loput tämän viikon postaukset liittyvät niihin tavalla tai toisella. Joten jos joku(jostain kumman syystä)ei halua enää lukea tai katsella kuvia Nassan syntymäpäivistä, niin ensi viikolla on synttäri-vapaat postaukset taas kehissä, kunnes vielä ensi kuussa muistutan teitä niistä vielä yhden kerran:) Sitten voidaankin palata aiheeseen taas joulukuussa uudelleen :D


 Kuten muissakin mun postauksissa, tässäkin kuvat näyttelevät pääosaa. Pieni priiffaus on kuitenkin ehkä tarpeen: Tämän kaikki siis jo tietää, että juhlittiin mun 30v synttäreitä joulukuun lopulla ystävien kesken. Sitä mitä ette ehkä vielä tienneet niin niitä vietettiin 80-luvun hengessä vaatteiden ja musiikin avulla. Paikkana oli mun tutun työpaikka jonka vuokrasimme koko viikonlopuksi. Mahtavinta oli, että kaikki vieraat olivat lähteneet dresscodeen mukaan täysillä!!! Tässä siis kuvamateriaalia kyseisistä juhlista.






Koko posse :D
 











 



 Ufo pääs vähän jäähän,(niin tais kyllä käydä myös skumpalle) mutta oli silti oikein namia ja aika kasari :) Jos muistatte Ufokarkit lapsuudesta? :)

 


 Tästä e ilme voi enää kasarimmaksi mennä, my god!! :D



 Toi Miami Vice- mies oli muuten aikamoinen naistenmies!!
 
 


Mä olin ton mun asuni hommannut porukoiden vaatehuoneen kätköistä, kerrankin sai sanoo, että onneks ette oo hävittäneet mitään vanhoja kuteita, niin karmivia juttuja tuli vastaan :D
Ihan hulvattomat bileet!!!! Kiitos vielä ihanille vierailleni!!
Seuraavaksi tulossa lahjapostaus :)

<3 Nassa 

No comments:

Post a Comment