Wednesday, March 14, 2012

I Love Mango & Papaya

Tänään on ollut superkiva päivä. Aamulla kävin kaupungilla pikaisesti pyörimässä ja teinkin muutaman edullisen löydön vaikkakin mulla on tää "shoppailuton" kuukausi menossa. Mä oon ollu kuitenkin toistaiseksi tosi säästeliäs enkä ostanut Helsingin reissultakaan kovin paljoa (muuten, noissa kuvissa kaulassa on yksi Helsingistä ostettu koru) joten olin ansainnut noi ostokset vähän niinku palkintona, eikös? Ja olihan ne oikeiseesti edullisia, ketähän mä muuten yritän vakuutella?? :D

 Sain kutsun(tai taisin ehkä itse itseni kutsua) ihanan ystäväni persoonalliseen kotiin. Muutama tunti siinä vierähti matkatunnelmissa, ihan tollanen työpäivän mittainen, muuta yhtäläisyyttä työpäivään ei sitten ollutkaan. Olisin varmaan viihtynyt pidempäänkin, mutta oli pakko päästää heidät nukkumaan ;D Hahaa... Ehkä toisen kerran jos tätä kyläluutaa enää kutsutaan uudelleen :D Tässä siis päiväni kuvina.

Aloitin aamun kevyehköllä aamupalalla jotta jaksoin shoppailla ;)
Ystäväni luona odotti keväiset kuohuvat alkumaljat, slurps :)



Ja mielettömän hyvää lohipiirakkaa ja salaattia(otin piirakkaa kolme palaa)



 Mulla oli päällä H&M:n pallomekko ja mustat sukkikset. Omppukorut on Accessorizelta. Jalassa ystävän tossut :)

Ja toi kakku... niin hyvää!!
Sitten niihin ostoksiin: eli harmaa-vaaleaminttu neule 5,95e
 
Ihana pitsiliivi 12 e


Heppavyö 2e ja huulivoide 3e (samaa sarjaa kun se mun mango papaya suihkugeeli), noi oli Seppalästä ja siellä oli muitakin tohon sarjaan kuuluvaa joten mun täytyy varmaan palata sinne lauantaina kun mulla on vapaata ja ostaa vielä ehkä ainakin blueberry suihkugeeli ja raspberry milkshake huulikiilto... mutta, palaan niihin sitten myöhemmin.





 Heppavyön ja huulivoiteen kuvaaminen meinas olla aika työlästä kun joku huomionkipee(oikeesti joku voi olla enemmän sitä kun minä)tuli hilluun siihen tavaroiden päälle ;D Oli pakko laittaa kuvia siitä, oli se niin hulvatonta :)


Mulla alkaa muuten kirppispöytä lauantaina Silinterissä ja kävin äsken hakemassa hintalappuja joten huomenna sitten liimailen niitä paikoilleen...tavarat on jo katottu valmiiksi.

Heipat!

<3 Nassa
   

No comments:

Post a Comment