Thursday, March 8, 2012

Sette (7)

Perinteinen maaliskuun työreissu heitetty ja pää taas täynnä uusia tuulia tulevasta ;) Tässä muutama kuva keskiviikolta ja tältä päivältä.


Toi Italialainen illallinen oli aivan mieletön, nam, nam, voisin syödä saman setin myös tänään :)
 


  
Eilen mulla oli päällä Lindexin mekko ja Onlyn pitsijakku sekä H&M:n neulesukkikset, kengiksi olin valinnut (yllättäin) Andiamo nilkkurit.
Noi kengät on mun lemppareimmat ikinä<3



 Tälle päivälle valitsin Lindexin tummansiniset housut, puuterinvärisen pitsitopin ja vyön, H&M:n heppapaidan ja Vagabondin Aida nupukkisöpöläiset.




Huomenna taas normitöiden pariin

<3 Nassa

2 comments:

  1. Tykästyin heppapaita-asuun! Saattaa johtua siitäkin että se tuossa asussa muistuttaa ehkä jotenkin kaukaisesti bleiseriä!! ;D Mutta ihania asuja siis kumpikin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, mä mietin ihan samaa, että näyttää erehdyttävästi bleiseriltä tuo paita. Ehkä tää onkin hyvää harjoitusta mulle kun välillä vieläkin vieroksun oikeita bleisereitä. Olen kuitenkin saanut kerättyä niitä jo 3 kpl, mkä on mulle paljon, toisin kuin sulle ;) Seuraavaksi haluaisin jokun navy sinisen bleiserin.

      Delete