Friday, September 7, 2012

Bilehileet

Heip!

Pahoittelut hiljaiselosta, mutta mulla on ollut aika rankka työviikko takana ja olin myös ke-to työreissulla Helsingissä joten aikaa ei oo ollut yhtään ylimääräistä, eikä kyllä jaksamistakaan. Nyt kuitenkin paluu normaaliin arkeen ja aikaa on taas ihan vaikka kuinka ;)

Palataan hetkeksi viime viikon lauantaihin ja tyylikkäisiin Fashion Unitin Muotipäivien päätösjuhliin. Oltiin Terhin kanssa tietysti paikalla syömässä, kuuntelemassa luentoa kauneudesta sekä katselemassa muotinäytöstä ja tanssiesityksiä. Oli oikein mukava ilta ja ihan kivaa vaihtelua sille normaalille baarissa pörräämiselle. Ihana oli pukeutua juhlavasti ihan luvan kanssa tuntematta itseään ylipukeutuneeksi. 

Olin aluksi ajatellut laittaa mustat sukkikset mekon kanssa, mutta kokonaisuus näyttikin raskaalta. Sukkahousut veks ja Terhi sanoi, "et se on ihan ok jos sulla ei oo jaloissa mitään kuhmuja tai mustelmia". Mä olin et " ei niissä mitään oo... aaargh, paitsi karvat", ei muuta ku höylä käteen ja karvat pois, eikä tullu ees kiire 
;) 
 














  
Nää oli ne mun kaapin perälle unohtamat kaunokaiset, joten ne todellakin ansaitsi tän illan ulkona ;)

 

Ilta herätti myös paljon ajatuksia meistä naisista ja lukemattomista oikuistamme liittyen omaan ja toistemme kauneuteen. Itse olen sitä mieltä, että meissä jokaisessa on jotain kaunista. Nuorempana olin itsekkin hyvin epävarma ja ankara itseäni kohtaan, mutta nykyisin olen aika sinut itseni kanssa ja osaan nauttia pienistäkin asioista. Jokaisen pitäisi löytää itsestään ainakin muutama hyvä puoli joten... itse pidän itsessäni: pisamista, luonnonkiharista hiuksista, hyvästä ihosta, silmistä ja hymystä.

Mistä te pidätte itsessänne? 

2 comments:

  1. Tosi kaunis asu! Ja upeet kengät, todellakin ansaitsivat päästä käyttöön ^^ Vaikuttipa ihanalta tapahtumalta, ja mitä herkkuja - macaronet nam :)

    Kiitos kun liityit blogini lukijaksi! :)

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Satu <3
      Oli kyllä mukavan erilainen tapahtuma. Nykyisinhän noita Muotipäiviä järjestetään myös Helsingissä ja Tampereella.
      Totta, kengät ansaitsevat useimminkin tuulettumista kaapista ;)
      Macaron-leivokset on myös mun lemppareita :)

      Kiitos samoin, lukijaksi liittymisestä!!!<3

      Nassa

      Delete