Monday, September 24, 2012

Flower Leggins

Vettä sataa, tuuli riepottelee puita, uusi huumaavalle tuoksuva Elle ja mango-teetä lempparimukista. Keksittekö parempaa vapaapäivää?? No, varmaan monikin keksii, mutta tää on just sitä mulle :).


Nyt on ihan pakko vähän mehutella näistä mun uusista legginseistäni. Oon ihan in love. Näin noin kuukausi sitten Lana Del Rey:n H&M:n mainoksessa nuo kalsongit jalassa ja olin varma, että heti kun ne ilmestyy mun on pakko saada ne itselleni. Odotukseni palkittiin ja noi kyseiset legginsit maksoi ainoastaan 9,90 e. Vastinetta rahoille, tuntuvat nimittäin unelmalta päällä ja NÄYTTÄVÄTKIN ;D, kahtokaa(en mä oikeesti käytä sanaa kahtokaa, enhän? ;)) vaikka ite alta.
 




 Neule ja Legginsit/H&M, Nilkkurit/Bianco



Nyt alan valmistaa ruokaa, mieheni tulee pian nälkäisenä kotiin ja nälkäinen mies on pahinta mitä tiedän, hahaaa ;D
 Tätä ette kyllä olis osanneet arvata, teen jauhelihakastiketta suppilovahveroilla ;D, mutta lupaan, että tällä kertaa EI tule kuvia valmistuksesta ;). 
Ruoan jälkeen lähdetään käymään mun veljen luona, ei olla nähty moneen viikkoon ja hänellä ei ole mitään hajua siitä mitä pikkusiskolle kuuluu joten pieni update on ihan paikallaan :)

Näkyillään, viettäkäähän mukava sadepäivä!

<3 Nassa
 

4 comments:

  1. Muurameenko muuttamassa ja haave toteutumassa? Kertokaahan sitten uusi osote.

    Terveisiä laivalta Tukholman satamasta; työmatkalla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaveilu kannattaa, silloin tällöin ne myös toteutuu ;)

      Delete
  2. Noi on tosi kivat! Mäkin haluaisin jotkut tuollaiset värikkäät legginsit piristämään syksyn harmautta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :)Noi on myös tosi mukavaa materiaalia ja noita oli kahta eri väriä. Ne toiset on enemmän siniset. Totisesti piristää syksyistä asua! :)

      Delete