Sunday, September 23, 2012

Stand Up

Ihan mahtava ilta oli eilen. Hyvää ruokaa, hulvatonta viihdettä, paaaljon tanssimista ja ihan parasta seuraa. 
Vaikka baarireissut tyttöjen kanssa onkin ihan mahtavia, niin oli kyllä ihan huippua viettää pitkästä aikaa koko ilta oman rakkaan kanssa. Mikä parasta, mulla on siitä "harvinaislaatuinen" mies, että se on tanssilattialla kuin kala vedessä joten mun ei tartte yksin bailata koskaan :)


 Paita/Spirit Store, Housut/Lindex ja Kengät/Vagabond Dee


Eilinen ilta siis pähkinänkuoressa:

Syötiin pitkään Memphisissä ja siitä mentiin Poppariin(nolo myöntää näin Jyväskyläläisenä, mutta en ollut koskaan aiemmin käynyt Popparissa. Kiva paikka, suosittelen.) jossa alkoi 21.00 stand up-esitys jossa oli mukana 3 esiintyjää joista yksi oli Viidakon-Ali ;). Hauskaa oli!
Sitten poskilishakset kipeänä siirryttiin Anneliin(joo, tää on totta, MINÄ Annelissa, tosin vaan ehkä sen 5 min kun kävin vessassa ;))jossa käytiin pikaisesti moikkaan mieheni työporukkaa ja sit paineltiin Brahan loppu yöksi ja toi posse tulikin sit Annelista perässä myöhemmin kans sinne.

Ihan huippu ilta ja oli mukava tutustua myös uusiin ihmisiin :)


Keinonahkatakki/Lindex, Huivi/Vila ja Kirjekuorilaukku/Gina Tricot




  
Tästä eteenpäin kuvat on otettu vanhalla kameralla




 Toi mascarponevaahto oli ihan taivaallista, pitää kokeilla sitä myös kotona joskus, slurps!




Nyt mä elvyn vähän vielä tässä sohvalla ja sit pakkaan ainakin mun kaikki kesäkengät ja käydään heittään ne uuteen pukeutumishuoneeseen. Siellä ei oo vielä mitään muuta joten ne pääsee sinne ihan ekana. Otan teille fiiliskuvan sieltä niin näätte sen mahtavan retro-tapetin jonka aion jättää sinne, koska se on niin hyvässä kunnossa ja mä tykkään siitä :). 
Myöhemmin tänään leffaa, roskaruokaa(?) ja ainakin Two and a half men- maratoni. Huomenna on vielä mulla vapaa joten nyt mä vaan nautin jos sitä sit huomenna jaksais taas vähän urheilla(?)...

Palaillaan, mitäs muuten tykkäsitte mun "Biker Chick"-henkisestä asusta?

<3 Nassa

2 comments:

  1. Aww, you look very pretty! :) I'm in love with your boots, scarf and your cute face. Kisses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thanks Julia, so nice comment <3 I loveeee those boots very much, especially that colour of them <3

      Delete