Friday, September 14, 2012

New Toy To Play With

Kattokaas mikä mulla on....


1. Mulla on ehkä maailman ihanin mies
2. Mulla on uusi kamera, eikä mikä tahansa kamera vaan ihan järkkäri kuulkaas!!! :D

Tulin eilen illalla ihan väsyksissä fillarilla kotiin ja mua odotteli keittiön pöydällä Nikon D3100 kamera+ kaikkee lisäsälää siihen(joista en vielä mitään ymmärrä).


Ensimmäiset ajatukset:

1. Mun mies on tullu lopullisesti hulluksi
2. Mä oon unohtanut, et mulla on synttärit tai jotain vastaavaa...

No ei se ollu kumpaakaan ja jos nyt ihan totta puhutaan, niin ei hän sitä pelkästään mulle ostanut, mutta oli kultainen kun oli ajatellut kuitenkin myös mun tarpeitani ja nytpä saan ainakin asukuvat ilman mankumista. Mä en ite oo erityisesti tollasesta haaveillu, paitsi sillon kun kuvat ei onnistu. Toi kamera oli ollu hänen pitkäaikainen haaveensa (kun kuitenkin valokuvausta ollaan harrasteltu useampi vuosi ihan amatööritasolla) ja nythän sillä leikitään ja ketäs muutakaan sitten käytetään kuvauskohteena kuin minua ;D 


Joo ja ei se siihen vielä päättynyt.... Kameran mukana tuli vapaalippu valokuvauskurssille joka on ensi tiistaina täällä Jyväskylässä ja I´m in!!

Eipä tässä kummempia... parempia kuvia odotellessa ;)

<3 Nassa

4 comments:

  1. oi, hieno kamera! ompas kiltti mies sulla:D itsekin kun hankin järkkärin niin tajusin vasta kuinka paljon huonompia pokkarit ovatkaan!:)

    Ida/
    http://www.sevenstepstotown.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Ida :)
      Joo kyllä noista kuvista heti huomasi kuinka paljon eroa niissä tosiaan on, vaikka olin ollut tyytyväinen vanhaan niin enää en kyllä vaihtais. Ihan joka paikkaan ei kuitenkaan viitti ottaa tuota "möykkyä" mukaan joten pakko välillä pärjäillä myös vanhalla pokkarilla ;)

      Delete