Monday, February 13, 2012

Sunday with Choklat

Voisko kengistä kiinnostunut nainen nyt muuta toivoa sunnuntaiseurakseen? EI, ja kaiken kukkuraksi Aki Choklat oli herttainen, vaatimaton ja uskomattoman mukava ja onhan hän vieläpä kotoisin Jyväskylästä. Olen erittäin iloinen saadessani mahdollisuuden tavata hänet henkilökohtaisesti. Siitä täytyy kiittää työtäni. 

Olimme siis työpaikan järjestämässä koulutuksessa jossa oli mm. myymiemme tuotteiden edustajia paikalla luennoimassa. Aki Choklat oli pitämässä myös luentoa jonka jälkeen vietti myös koko päivän kanssamme. Oli kyllä ihan huippu päivä huipputyökavereiden kanssa :D

 Päivän asuna GT:n farkut, H&M:n uusi beige bleiseri ja GT:n toppi. Kengät/Apple Green


Miespuolisella kollegalla oli aika hauskat huopakengät

Saatiin vielä tuotekassit päivän päätteeksi
 Ja mun suosikit oli Vagabondin korttitasku ja matkalaukkutagi sekä Vansin aurinkolasit. Pisteenä Iin päällä Akilta pyytämäni nimmari :)


 Tänään kävin ostamassa matkalukemista ja huomenna voisin aloittaa pakkaamisen, alan olla melko täpinöissäni viikonlopusta :) Ensi viikko on talvilomaa ja maailma odottaa mua, jipii kohta mä olen taas matkalla ;) Tästä lisää piakkoin :)


<3 Nassa

2 comments:

  1. Voi kun ootte ihania! Ja olis kelvannu mullekkin toi reissu :D Nähdään <3

    -Taru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itsekin olet, kumpa olisit ollut mukana <3 See Ya!

      Delete