Wednesday, February 1, 2012

Terveisiä Helsingistä!

Pikavisiitti Helsinkiin tehty ja kotiin on palattu ja väsyttää ihan älyttömästi, tai sitten olen tulossa vanhaksi kun alkaa nukuttaa jo alkuillasta ;D No ei nyt sentään, se on kai viimeinen vaihtoehto, toi reissaaminen on vaan niin rankkaa :)

 Pakkasesta johtunut tärinä käsissä tuotti tämän tasoisen kuvan kadulta, pahoittelen;) 


 Ostin Zarasta ton neuletakin ja Accessorizelta ton ihanan myssyn jonka ristin "Supermario sieneksi" kavereiden kesken "tatti". Molemmat alesta. Ostin myös kaulahuivin jonka esittelen joskus päivän asun mukana.


 Housut/Zara, Toppi/H&M, Kaulakoru/Lindex, Huivi/Vila, Kengät/Apple Green





Matkalukemisena mulla oli Vagabondin kevään kuvasto jossa on mulle just sopivasti tekstiä ja paaaaljon kuvia ;) Toi teksti kuvaa aika hyvin myös mua ;) Reissaamisesta puheenollen, mun seuraava reissu odottelee jo vähän reilun parin viikon päässä :D Can´t wait. Mutta, sitä ennen nyt tulevana lauantaina on luvassa tyttöenergiaa ja "pientä purtavaa" ;D Siitä sitten tuonnempana.

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment