Sunday, July 1, 2012

Dreamy Breakfast

Mikä olisi ihanampi tapa aloittaa aamu kuin kiireetön herkku-aamupala ja vieläpä kauniista astioista. Kuppi ja lautanen on ostettu Indiskasta parin viikon takaiselta Tampereen reissulta. Olin katselut kyseistä settiä jo talvella Helsingissä käydessäni, mutta nyt se oli alessa ja ajattelin, et nyt tai ei koskaan. Toi on sellainen mun Sunnuntai-aamun haaveilu teesetti ;)


 Vesimeloni on myös Wilman herkkua ;)

  
Voisin tässä välissä esitellä myös mun Barcelonan reissun säälittävän pienet ostokset, eli: Kaulakoru/Stradivarius, korvikset/Parfois ja magneetti/La Rambla kadulta.
Se että noi ostokset on noin pienet johtuu siis ihan mun nirsoilusta, ei kauppojen tarjonnasta. Paikkahan on todellinen shoppailijan paratiisi, minä vaan olen vinksahtanut, enkä yleensä lomalla jaksa shoppailla, ellei löydy jotain todellista helmeä :)



 Esitellään nyt samalla sitten myös ne Tampereen ostokset: Rannerengas/Vero Moda, musta ja raidallinen pikkuhuivi, sandaalit(alkaa jo huolestuttaa tää kenkien ostaminen hennesiltä ;), nää on jo toiset kengät sieltä) , harmaa rannekoru ja huulivoide/H&M. Kaikki alesta.
Ostin myös persikanvärisen neuletakin joka on näkynyt jo täällä ja mustavalkoisen seepramekon (joka tulee myöhemmin erillisessä postauksessa).


 Indiskasta ostin nämä ihanat lasinaluset ja sen kuppi/lautanen-setin sekä tupsun(joka pääsee omaan postaukseensa joskus myöhemmin :))


Semmosia tälläkertaa  ja nyt lähden ulos nauttimaan vihdoinkin mekkokeleistä, mennään mun vanhempien luokse lounaalle ja kuuntelemaan Kreikan terveisiä :) Lämmintä sunnuntaita, mulla on muuten huominenkin vapaata joten lisää postauksia on luvassa jo mahdollisesti illalla...

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment