Wednesday, July 25, 2012

Tyttöjen Juttuja

Mä olin maanantaina vapaalla ja oltiin Terhin kanssa sovittu jo lauantaina, että mä meen niille kyläileen. Tossahan ei sinäänsä ole mitään kummallista, mutta kun ottaa huomioon sen, et me ollaan oltu hyviä ystäviä vuodesta 2010 asti ja mä kävin nyt siis vasta ekaa kertaa Terhin luona. Syytä en osaa sanoa (paitsi toi "ylitsepääsmättömän" pitkä matka,hahaa), miksi näin, sillä Terhi on taas käynyt meillä lukuisia kertoja ja on enemmän kun tuttu näky meidän vierashuoneen sohvalla uneksimassa. No, mutta näin nyt kuitenkin kävi ja oli aika jännä mennä sinne ekaa kertaa kun ei oikeestaan tienny hirveesti mitä odottaa, mutta kivaltahan siellä näytti, ihan asukkaansa näköinen kämppä joten varoitus, olen taas lähiaikoina tulossa uudelleen ;)

Mutta siis, mun päivä alkoi siitä, että kävin keräämässä kupillisen mustikoita ja muutaman metsämansikan ja väänsin marjapiirakan viemisiksi. Meillä olikin  enemmänkin marjaherkkuja kun Terhi oli tehnyt jonkin ihanan kylmän marjaprtelöjutskan alottajaisiksi. Sen jälkeen syötiin mun tekemää piirakkaa ja jätettiin Terhin miehelle loput. Käytiin käppäilemässä Laukaan satamassa ja jätskillä, kiitos vaan vielä siitä ja mukavasta päivästä. Mikäs tän kivempi vapaa, ei se sen kummempaa ohjelmaa vaadi kun on vaan hyvä seura ja mahdollisimman huonot jutut(joita muuten meiltä löytyy) niin hyvä tulee  :)











<3 Nassa

No comments:

Post a Comment