Monday, July 23, 2012

Mökillä

Eilen oli se päivä säätiedotuksen mukaan, kun ei pitänyt sataa...no joo, kuinkas kävikään kun päästiin mökille...alkoi satamaan ;) No se oli onneksi sellainen kuuro ja sitten illalla vettä tulikin ihan kunnolla, mutta onneksi oltiin jo ehditty takaisin kotiin siinä vaiheessa. Tässä muutama fiiliskuva eiliseltä.









Mökkeily on kyllä ihan mahtavaa, vaikka harrastankin sitä valitettavan harvoin (siihen nähden, että mun vanhempien mökki on siis vain noin 30 min ajomatkan päässä mun kotoani) niin joka kerta nautin tuosta uskomattomasta vehreydestä ja hiljaisuudesta. Kesämökkiä tulee pidettyä itsestäänselvyytenä vaikka olenkin etuoikeutetussa asemassa siinä mielessä, että mulla on 2 mökkiä jossa voisin vietellä aikaa. Omien vanhempieni ja mieheni vanhempien. Silti olen niin säälittävä kaupunkilainen, että käyn mökillä vain noin 1x vuodessa... Niin ja olinhan mä juhannuksenakin kavereiden mökillä joten eihän tää tilanne nyt niin pahalta kuulostakkaan ;)
Tänä kesänä aion kuitenkin vielä mökkeillä lisää ja onkia ahvenia mato-ongella, se on varma :)

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment