Thursday, July 5, 2012

Ice cream

Käytiin Wilman kanssa maanantaina jäätelöllä  kun oli niin ihanan lämmintä. Muutenkin tää viikko on ollu niin kesäinen, vaikka olenkin ollut pitkiä päiviä töissä, niin illalla on vielä ehtinyt nauttimaan auringosta ja lämmöstä. 



 Kyllä siinä muuten Gauditkin kalpenee kun kattoo meidän Lutakon mosaiikkeja ;)







Pitää muuten sen verran kertoo vielä noista housuista, että iskin niihin silmäni Tampereen Ginalla ja sovittelinkin, mutta siellä ei ollu mun kokoa. Kotiin tultuani aattelin varmistaa heti housut itselleni kun ei niitä kuitenkaan löydy täältä Jyväskylän GT:ltä (perus)ja tilasin ne netistä. Jeee..., mutta sitten seuraavana päivänä mulle tuli sähköpostia, jossa pahoiteltiin, että tuote on loppunut varastosta. No menin uudelleen nettisivuille ja edelleen niitä näytti olevan myynnissä joten päätin kokeilla uudelleen tilausta. Ajattelin kuitenkin seuraavana päivänä marssia GT:n myymälään ja käydä kattoon josko niitä kuitenkin olis täälläkin ja ne oli, Jes, jes jes... ja oikeeta kokookin!! Ostin ne heti ja mietin et nyt ne tietty lähettää mulle vielä toiset sit postissa :) No taas tuli seuraavana päivänä viesti, että Hups, tuote on päässyt loppumaan varastossa... hei oikeesti päivittäkää sinne nettiin ne saldot, pliiiis! Onko kellään muilla kokemuksia GT:n virheellisistä saldoista??? Tilasin ekaa kertaa GT:n nettikaupasta ja jäi vähän huonot vibat!

Anyway, kaiken ton sekavuuden jälkeen, I`m in love ja kaikkihan näkee miksi, onhan noi nyt ihanat!! :D

<3 Nassa

2 comments:

  1. höh, no voi ei.. :o onpa outoo, mä oon nyt kaks kertaa tilannu sieltä ja kummallakaan kerralla ei oo ilmenny mitään negatiivista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mulla on ilmeisesti käynyt vaan sitten huono tuuri?? :/

      Delete