Sunday, July 29, 2012

Heat Wave

Ostin keskiviikkona ihanat kukkashortsit H&M:ltä vitosella ja torstaina mun oli heti laitettava ne päälle töihin. Odotin kuumeisesti iltaa koska tarkoitus oli käydä läheisessä rannassa kävelemässä, oli pitkästä aikaa melko lämmintä. Sukkahousut ei ollu kuitenkaan yhtään liikaa ja itikat imi siitä huolimatta mun jalkoihin patteja. No kummiskin, oli tosi mukava iltakävely.
 

e






 Paita ja shortsit/H&M, sukkikset/Lindex ja tennarit/Vagabond






Eilen ja tänään on ollu ihan uskomaton helle ja mä olen kirjaimellisesti asunut ulkona ja terassilla ja ottanut kaiken irti näistä keleistä. Tänä aamuna olen myös juossut elämäni ensimmäiset 10 km putkeen, oon aika ylpee ;)
Kamera on levännyt koko viikonlopun kotona, mutta ei hätää mulla on muilta päiviltä matskua kyllä jemmassa ;)

<3 Nassa

No comments:

Post a Comment