Monday, July 16, 2012

Kala kattilaa soimaa...

... Vai miten se oli? ;D 

Tässä kuvia asioista ja esineistä jotka teki mut viime viikolla erityisen onnelliseksi :) 
Ja jos mä olisin tosi hip&cool, niin mulla olis joku hiiskatin instagram, mut ku en/ei oo, niin saatte katella nyt ihan oikeita kuvia... hahhahaa ;)
Nää ei oo mitenkään tärkeysjärjestyksessä, enemmänkin aikajärjestyksessä.

1) Käynti  tulevassa omassa talossa saunomassa ja jossa sai grillata puutarhassa <3




  
2) Luonnonkiharat, pisamat ja meikitön naama.
 

3) Ensimmäiset itse ostetut mansikat tänä kesänä



4) Ihana pitsitoppi ja pitsimekko hullun halvalla Lindexiltä(molempia piti vähän korjailla, mutta eipä huomaa)



  
5)  Perjantaina Kirpparilta löytyneet aarteet. Tuosta ruskeasta Arabian uunivuoasta pitää kertoa tarina; mun Äidillä on samanlainen, mutta isompi ja soikea ja mä oon aina ihaillut sitä, mutta myös Äiti tykkää siitä hirmuisesti ja säilyttää siinä sipuleita eikä sillä oo aikomustakaan antaa sitä mulle joten oon vähemmästäkin onnellinen kun löysin ihan ikioman "sipulipurkkini" :)

Toinen ihana löytö oli kahvallinen Finelin Neptun- kattila. Mulla oli ennestään toi Äidiltä saatu korvallinen versio, mutta olin enemmän kun iloinen löytäessäni sille kaverin, molemmilta puuttuu tosin kannet ;)
 

 6) Supersuloinen kasvisspaghetti-paketti, oon vähän höhlä kun ostan kaiken aina pakkausten mukaan, mutta tällänen mä oon. Uskon myös, et noi on hyviä :)


 7) Iki-ihana Wilmuskainen <3


8) Rakas aviomieheni<3<3
 

9) Iltaristeily kauniissa maisemissa, loistavassa seurassa ja uudessa mekossa (tästä luvassa pian lisää!!!).


Hyvää alkavaa viikkoa!!

<3 Nassa

2 comments:

  1. Nyt on tsekattu talo, tai ainakin pieni osa siitä, hyvältä näyttää! ;)

    ReplyDelete