Sunday, November 4, 2012

It's not perfect, but it's a braid!

Mustahan on tullut ihan näppärä hiustenlaittaja, pakko kai se on uskoa, että harjoitus tekee mestarin. Mä rakastan kaikenlaisia lettikampauksia ja olenkin yrittänyt niitä harjoitella aina kun on vaan aikaa.



Kävin eilen mun vanhempien minulle lahjoittaman kaapin kimppuun. Puhdistin sen (koska se oli ollut varastossa isäni työkalukaappina) ja laitoin sen uuteen keittiöön ja tavaraa täyteen. Tässä vaiheessa en tee sille muuta, mutta koska se on aika karun värinen, niin aion hioa sen myöhemmin ja maalata uudelleen jollain vähän kivemmalla värillä ;) Mieheni ei ollut ihan yhtä innostunut kaapista nykyisessä asussaan kuin minä, mutta lupasin, että siitä tulee hieno, mä tiedän sen :) Muutenkin koko keittiö joutuu remonttiin, mun unelma ei ehkä ihan oo toi muovimatto, puolipaneli ja toi tapetti ;D Noh, kaikki ajallaan...
 


  
Vähän lähikuvaa mun aarteista. Peltipurkki on mummolasta ja lasipurkki kirpparilta. Kaapin päälle oli pakko heti sommitella jotain esineitä, sormet ihan syyhysi. En jaksais millään oottaa, et kaikki kamat ois tuolla ja sais alkaa sisustaan tosissaan :)
 

Keskiviikkona koittaa vihdoin kauan odotettu reissu ystävän kanssa. Kolme yötä reissuun on, laskin aivan itse...<3

<3 Nassa

2 comments:

  1. Nätti lettikampaus! :) Pieni muutoskin tekee ihmeitä.
    Myös tuolle kaapille, olen siitä satavarma ^^ Ihana saada lahjoituksina tai löytää vanhoja huonekaluja ja tavaroita, joita voi itse sitten tuunata. Pikkuhiljaa hyvä tulee!


    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :) Joo kaappi varmasti kokee melkoisen muutoksen. Mun vanhemmat jätti mulle vaikka mitä ihania aarteita niin huonekalujen kuin astioidenkin muodossa ja oon niistä ihan innoissani. Ajattelin tehdä muistakin kalusteista sitten sellasen DIY-postauksen, ennen ja jälkeen kuvilla. Joten kaikkee kiinnostavaa on tiedossa :)
      On ainakin puuhaa vapaiden viettoon jatkossa ;)

      Delete